نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم یوونتوس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم یوونتوس

از خط دفاع تا فاز هجومی، هر روز خبرهای زیادی در مورد بازیکنان خروجی و ورودی تیم یوونتوس ایتالیا شنیده می شود و هواداران لحظات پر استرسی را سپری می کنند و همه ی امید آنها به مدیران یووه در نقل و انتقالات می باشد تا شاید چند بازیکن بزرگ و ارزشمند راهی تیم یوونتوس شوند.

 

اخبار از جایی شروع می شود که باشگاه منچستر سیتی خواهان جذب بونوچی شده است. بر اساس آخرین اخبار از رسانه های انگلیسی و ایتالیایی:

 

مدیر برنامه های لئوناردو بونوچی در انگلیس دیدارهایی را با سران تیم منچستر سیتی داشته و مذاکراتی جدی میان طرفین رد و بدل شده اما یوونتوسی ها تا این لحظه به طور قاطع مدعی شده اند که با هیچ قیمتی حاضر به فروش بازیکن خود نیستند.

 

روگانی نیز مشتری های زیادی دارد:

 

دیگر مدافع ارزشمند تیم یوونتوس هم تیم های زیادی را در سطح اروپا به دنبال دارد و بر اساس آخرین اخبار، تیم های ناپولی و ویارئال اسپانیا از جدی ترین مشتریان این بازیکن آینده دار هستند.

 

گومس بازیکن پرتغالی باشگاه والنسیا یکی از گزینه هایی است که تیم های زیادی به دنیال جذب وی می باشند اما به نظر می رسد مذاکرات یووه با سران تیم اسپانیایی نتیجه ای در بر نداشته و آنها رقم بسیار بالایی را طلب کرده اند. حال اینگونه که مشخص است، یوونتوسی ها تصمیم دارند کانته و سیسوکو را به عنوان جانشین این بازیکن معرفی کنند.

 

رسانه های انگلیسی امروز در خبرهای زیادی به پوگبا پرداختند و مدعی شدند:

 

باشگاه منچستر یونایتد تمامی شرایط را برای خرید پوگبا فراهم کرده و حاضر است هر رقمی که باشگاه یوونتوس طلب کند، به آنها پرداخت کند و با رایولا نیز بر سر دستمزد 13 میلیون یورویی به توافق رسیده است.

 

یوونتوسی ها علاقه ی زیادی به سانچز بازیکن ارزشمند باشگاه آرسنال دارند اما بانوی پیر تنها حاضر به پرداخت 35 میلیون یورو برای این بازیکن می باشد اما انگلیسی ها رقمی در حدود 50 میلیون یورو می خواهند و همین موضوع کار را سخت کرده است.

 

منابع نزدیک به تیم یوونتوس اعلام کردند که پیشنهادات رسیده برای زازا و پریرا را بررسی خواهند کرد و به زودی تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: